thevent.co.il

פורום הפקת אירועים

מנהלי הפורום:
עינת קפלן - מתוקתקות - הפקת אירועים
עינת קפלן - מתוקתקות - הפקת אירועים
אני עינת, היוזמת של מתוקתקות שנים של..
הודעות רלוונטיות מהפורום:
מחיקה
12/11/2020 14:03 שלום, איך אפשר למחוק את הפרטים שלי מהאתר הזה ? העסק נסגר לפי 3 שהים... גל,
לגבי אירוע אירוסין במסעדה
22/02/2021 12:10 אני חושב על הצעת אירוסין באזור הדרום בכל מיני מסעדות באילת ואני לא בטוח שיה
לגבי חתונה
10/01/2021 16:36 האם הפקה והשכרת ציוד לאירועים זה רלוונתי לחתונה, או שעדיף שמנהל האירוע יעשה
לחתונה בפארק
25/07/2021 20:38 תמיד עדיף לקחת מפיקה זה גם מוריד מהעומס ומהלחץ  אם היא מפיקה טובה היא תצליח
כניסה לפורום

שאלה

רציתי לדעת כמה תעלה הפקת כנסים (שלושה) במהלך השנה. כל כנס למשך יום אחד, 5 הרצאות כל אחד, כאשר אנו נספק את המיקום, המזון והתוכנית. כל שצריך הוא לארגן את האירוע במקום, לדאוג שהכל "ידפוק" ולדאוג להזמנות?
23/08/2012

תשובה


התשובה תלויה בראש ובראשונה במוניטין של חברת הפקת כנסים שתבחרו ובביקוש הקיים לשירותיה בעונה זו של השנה. מסקירת שוק קצרה עולה כי ארגות שלושת הכנסים החד יומיים הללו, כאשר למעשה החלק הארי של העבודה כבר נעשה (אין צורך "לסגור" עם אולם, קייטרינג ותוכנית הרצאות) עומד על סכום כולל של 10-25 אלף ש"ח.

בסכום זה תקבלו כמובן כמה פגישות יעוץ והכרות על מפיק הכנס, אתר רישום בינלאומי (ותומך אנגלית, צרפתית וספרדית) עם תמיכה אנושית טלפונית 24 שעות ביממה, וכן ליווי צמוד של כל תהליך ההכנות של הכנס עד לביצועו על הצד הטוב ביותר.



פורום הפקת אירועים
v
תוכן מומלץ
Copyright © 2021 thevent.co.il כל הזכויות שמורות
אתר מפיקי אירועים מציג בפניכם מידע ועסקים מומלצים מתחום הפקת אירועים
מחפשים מפיקי אירועים? נשמח לשוחח
אנחנו עובדים עם מפיקי אירועים מובילים בישראל - השאירו פרטים ונדאג להפנות אליכם את הטובים ביותר

שם מלא:
טלפון:
אימייל:
יישוב:
אנחנו לא נשלח אליך SPAM לאימייל, המספר יעבור לספקים מומלצים בלבד!