פורום הפקת אירועים
מנהלי הפורום:
עינת קפלן - מתוקתקות - הפקת אירועים
אני עינת, היוזמת של מתוקתקות
שנים של..
הודעות רלוונטיות מהפורום:
כניסה לפורום
פנייה נשלחת, נא להמתין...
|
תודה, הפנייה ששלחת התקבלה
|
לא מצאתם עסקים מתאימים בתחום
הפקת כנסים בסביון ?
השאירו לנו את הפרטים שלכם וננסה להתאים לכם
עסק מומלץ בתחום שיספק לכם את השירות הטוב ביותר.
שאלות ותשובות בתחום הפקת כנסים
ללא ספק אחד האתגרים החשובים ביותר בכל ארגון כנס רב משתתפים, בייחוד כנסים בינלאומיים, הוא תיאום מושלם בין המשתתפים, וכמובן גם תיאום בין המתעניינים בכנס לבין תהליכי הרישום הקבועים. בכנסים בינלאומיים במיוחד, הממשק חייב להיות נוח ונגיש, וכמובן גם רב לשוני.
הפתרון החביב על חברות הפקת כנסים למינן, שמוצע בתשלום לא גבוהה (כ500 ש"ח) למעוניינים..
התשובה תלויה בראש ובראשונה במוניטין של חברת הפקת כנסים שתבחרו ובביקוש הקיים לשירותיה בעונה זו של השנה. מסקירת שוק קצרה עולה כי ארגות שלושת הכנסים החד יומיים הללו, כאשר למעשה החלק הארי של העבודה כבר נעשה (אין צורך "לסגור" עם אולם, קייטרינג ותוכנית הרצאות) עומד על סכום כולל של 10-25 אלף ש"ח.
בסכום זה תקבלו כמובן כמה פגישות יעוץ..
הפקת כנסים דורשת מספר מיומנויות מיוחדות, בנוסף לכושר אירגון, ידע רב על הספקים הרלוונטיים בתחום, יצירתיות ויחסי אנוש מצויינים שמאפיינים את כל מפיקי אירועים שהם. הגורם המייחד הראשון של הפקת כנסים הוא מקרה נפוץ מאוד בעולם של אמרגנות והפקת הכנסים, הפקת כנסים בינלאומיים.
עבודה זו דורשת תשתית רישום יעילה ובינלאומית, צוות רב לשוני (לפחות שליטה מלאה..
הפקת כנסים - מומחים מומלצים בתחום
Copyright © 2024 thevent.co.il כל הזכויות שמורות
אתר מפיקי אירועים מציג בפניכם מידע ועסקים מומלצים מתחום הפקת אירועים