הפקת כנסים במרכז

תכנון הפקת כנס צריך לקחת בחשבון עשרות פרטים קטנים וגדולים, ורק מפיקים בעלי ניסיון בתחום יכולים להוציא כנס מושקע ומוערך. אנחנו מזמינים אתכם לפגוש אתם

מדי יום נערכים עשרות כנסים בסדרי גודל שונים, אומנם רק הכנסים הגדולים זוכים לפרסום אך למעשה עשרות חברות ומוסדות עורכים כנסים מסוגים שונים לרווחת העובדים, הלקוחות ואנשי מקצוע. כל הפקה של כנס כזה, דורשת תשומת לב לפרטים קטנים וגדולים, על מנת שהמוזמנים בכנס יוכלו ליהנות ממנו בצורה פשוטה וקלה. מפיקי אירועים שמתמחים בתחום, יודעים לבנות תוכנית עבודה ששמה דגש לכל פרט ופרט, מהיום הראשון של הכנס ועד הנקודה בה הוא נסגר
אילו נקודות דורשות התייחסות בכנס

  • לוח זמנים מתוכנן עם הקצבת זמנים ברורה לכל דבר
  • תכנון לוגיסטי של המקום (ציוד לאירועים, קייטרינג, אולמות וכדומה)
  • נגישות וזמינות של המקום (חנייה, תחבורה ציבורית וכדומה)
  • פרסום ושיווק הכנס
  • שילוב אלמנטים נלווים לכנס (דוכנים, תערוכות, תצוגות ועוד.
הפקת כנסים אומנם נחשב לנישה של הפקת אירועים עסקיים, אך כדי לזכור שלא רק חברות ועסקים עורכים כנסים, אלא גם מוסדות ציבור, מוסדות לימוד וכדומה.
לכן כדי לעבוד עם מפיק אירועים שמתמחה בתחומים ספציפיים אלו. אצלנו תוכלו למצוא מפיקי אירועים שמתמחים בהפקת כנסים מכל הסוגים ולקבל מהם הצעות מחיר אטרקטיביות.
הפקת כנס, שגם הכל יתקתק וגם יהיה מקצועי ברמה הגבוהה ביותר - לא כולם יכולים לעשות זאת, המפיקים שלנו ברשימה ישמחו לעשות זאת וגם יעמדו במשימה בהצלחה.
קרא עוד
אוניקס הפקות

הראשונים 58, בני עטרות סביון

אוניקס היא בית קריאייטיב ומשרד הפקות המתמחה בפרויקטים בעלי מורכבות תוכן, עיצובית ולוגיסטית. בארגז כלים שלנו ניסיון של למעלה מעשור בהפקה, עיצוב, אוצרות ותכנון של אירועים...

צ\ילי הפקות

קיבוץ מחניים מחניים

לחברת צ\'ילי הפקות צוות הפקה מקצועי המציע לכם ידע רב וניסיון עשיר בארגון ובהפקה של ימי כיף וימי גיבוש לחברות, לארגונים, לקבוצות ולכל מי שרוצים לכייף באופן מובנה, חווייתי...

מתוקתקות - הפקת אירועים

אני עינת, היוזמת של מתוקתקות שנים של התבשלות: זה התחיל בקטן.  עוד בילדותי כשבארוחות החג המשפחתיות אחותי ואני עיצבנו את שולחן האוכל  חיפשנו תמיד את המפתיע והמשמח,...

EScopa הפקת אירועים

לכיש 38 אשדוד

חברת EScopa הפקות הינה חברת הפקת אירועים דינאמית עם רוח צעירה העוסקת בתחום ההפקות מעל 10 שנים ובעלת ניסיון עשיר בהפקת אירועים מסוגים שונים ומגוונים החל מאירועים עיסקיים,...

Eron-boutiqe&premium events

ת.ד 747 הרצליה-פיתוח הרצליה 46106

"Eron- boutique &premium events"- חברה להפקת אירועים, כנסים,ימי עיון,ואירועי גיבוש המספקת מגוון פתרונות לצרכי השיווק והרווחה של חברות וארגונים. זו לא הסיבה היחידה בזכותה הפכנו...

מוצרי שיער מקצועיים - ביילה

דיגיטלי + משלוחים כל הארץ תל אביב

ביילה הינו מותג טיפוח שיער מקצועי ומהפכני. אשר מחזיק בפורמולת המתקדמות ביותר עם ניסיון של מעל ל70 שנים בעולם השיערתחומי התמחות: מוצרי שיער,שמפו ללא מלחים, מסכה לשיער,קרם...

G גלית הפקות אירועים

דרך הציונות 60/1 אריאל 4070008

שהפקה מתחילה מאהבה. העסק שלי מביא לכם את האכפתיות וההשקעה לאירוע שלכם והסרתם דאגה מלבכם.תחומי התמחות: אירוע, חתונה, בת מצווה, ארוע, בר מצווה, חוויה

היכל פיס לתרבות ולאמנויות

עמנואל מורנו 22, פסגת זאב ירושלים ירושלים 9755802

היכל פיס לתרבות ואמנויות ירושלים הינו המקום האידיאלי לעריכת כנסים ואירועים והכל באווירה ייחודית של תרבות, יצירה ואמנות. אולמות ההיכל מתאימים לסוגים שונים של אירועים:...

עיצוב תאורה לאירועים בתל אביב

תל אביב תל אביב

עיצוב תאורה לאירועים בתל אביב החברה מתמחה בתאורה איכותית ויחודית לאירועים קטנים ולאירועים גדולים החברה מתמחה בעיצוב תארוה לאירועים השירותים שלנו כוללים אפיון ותכנון. ...

cgiga

עפרוני ירושלים 77888

טכנאי מחשבים לבית ולעסקתחומי התמחות: טכנאי מחשבים

שאלות ותשובות בתחום הפקת כנסים

ברצוננו לארגן כנס בינלאומי בינוני (200-300 משתתפים), ורצינו לברר לגבי ממשקי הרשמה אפשריים ועלותם?

ללא ספק אחד האתגרים החשובים ביותר בכל ארגון כנס רב משתתפים, בייחוד כנסים בינלאומיים, הוא תיאום מושלם בין המשתתפים, וכמובן גם תיאום בין המתעניינים בכנס לבין תהליכי הרישום הקבועים. בכנסים בינלאומיים במיוחד, הממשק חייב להיות נוח ונגיש, וכמובן גם רב לשוני.

הפתרון החביב על חברות הפקת כנסים למינן, שמוצע בתשלום לא גבוהה (כ500 ש"ח) למעוניינים בשירות זה בלבד, הוא ממשק רישום רב לשוני (לפחות אנגלית ועברית, ולרוב גם שפות נוספות) באינטרנט, מגובה על ידי תמיכה אנושית רצופה. חשוב לוודא שהממשק אכן אסטטי ונגיש מכל מחשב ברחבי העולם, טפסי הרישום כוללים את כל הפרטים הרלוונטיים אליכם, קיימת אפשרות יצירת קשר עם המארגנים, וכמו כן (במידת הצורך) קיים ממשק תשלום נוח ומאובטח.

רציתי לדעת כמה תעלה הפקת כנסים (שלושה) במהלך השנה. כל כנס למשך יום אחד, 5 הרצאות כל אחד, כאשר אנו נספק את המיקום, המזון והתוכנית. כל שצריך הוא לארגן את האירוע במקום, לדאוג שהכל "ידפוק" ולדאוג להזמנות?

התשובה תלויה בראש ובראשונה במוניטין של חברת הפקת כנסים שתבחרו ובביקוש הקיים לשירותיה בעונה זו של השנה. מסקירת שוק קצרה עולה כי ארגות שלושת הכנסים החד יומיים הללו, כאשר למעשה החלק הארי של העבודה כבר נעשה (אין צורך "לסגור" עם אולם, קייטרינג ותוכנית הרצאות) עומד על סכום כולל של 10-25 אלף ש"ח.

בסכום זה תקבלו כמובן כמה פגישות יעוץ והכרות על מפיק הכנס, אתר רישום בינלאומי (ותומך אנגלית, צרפתית וספרדית) עם תמיכה אנושית טלפונית 24 שעות ביממה, וכן ליווי צמוד של כל תהליך ההכנות של הכנס עד לביצועו על הצד הטוב ביותר.

מה מייחד הפקת כנסים משאר הפקת אירועים?

הפקת כנסים דורשת מספר מיומנויות מיוחדות, בנוסף לכושר אירגון, ידע רב על הספקים הרלוונטיים בתחום, יצירתיות ויחסי אנוש מצויינים שמאפיינים את כל מפיקי אירועים שהם. הגורם המייחד הראשון של הפקת כנסים הוא מקרה נפוץ מאוד בעולם של אמרגנות והפקת הכנסים, הפקת כנסים בינלאומיים.

עבודה זו דורשת תשתית רישום יעילה ובינלאומית, צוות רב לשוני (לפחות שליטה מלאה באנגלית, עדיף שפות נפוצות נוספות), וחשוב מכך, גישה ונימוסים שיתאימו לסטנדרטים של האורחים מחו"ל.

כמו כן הפקת כנסים דורשת התמקצעות בסוג שונה במקצת של ספקים ושירותים: החלק הארי של כנסים נערך בשעות היום בעוד שאירועים אחרים נוטים להערך בשעות הערב והלילה, סוג האוכל ובמיוחד סוג הבידור המתאים לעולם של הפקת כנסים לא זהה לזה של הפקת אירועים,  וכו' וכו'.

כתבות נוספות שיעניינו אותך

הפקת כנסים- המדריך השלם

הפקת כנסים- המדריך השלם

אם אתם רוצים לארגן כנס לעובדים, ואם רוצים לארגן כנס מקצועי או אקדמי, איש מקצוע בתחום ידע לתת לכם את המירב כנסים עסקיים דורשים...