thevent.co.il

פורום הפקת אירועים

מנהלי הפורום:
עינת קפלן - מתוקתקות - הפקת אירועים
עינת קפלן - מתוקתקות - הפקת אירועים
אני עינת, היוזמת של מתוקתקות שנים של..
הודעות רלוונטיות מהפורום:
מנהל אומנים , שיווק הופעות וקמפיינים
20/12/2021 17:47 קומוניקט מאור גמליאל: טלפון לפרטים: 0506671844 & 0533445573 מאור גמליאל - ז
רעיונות והמלצות ליום כיף של עובדים?
05/04/2022 13:46 שלום, אנחנו מתחילים עכשיו לארגן יום כיף לעובדים שלנו שמתוכנן להיות בחודש יו
מנהל אומנים , שיווק הופעות וקמפיינים
20/12/2021 17:46 קומוניקט מאור גמליאל: טלפון לפרטים: 0506671844 & 0533445573 מאור גמליאל - ז
מתחם לאירועים אינטימיים חדש בירושלים
28/10/2021 11:14 חשבנו עליכם בשנה האחרונה,צצו הרבה ארוחות שף מעניינות,והדבר שהכי היה חסר זה
כניסה לפורום

שאלה

ברצוננו לארגן כנס בינלאומי בינוני (200-300 משתתפים), ורצינו לברר לגבי ממשקי הרשמה אפשריים ועלותם?
23/08/2012

תשובה


ללא ספק אחד האתגרים החשובים ביותר בכל ארגון כנס רב משתתפים, בייחוד כנסים בינלאומיים, הוא תיאום מושלם בין המשתתפים, וכמובן גם תיאום בין המתעניינים בכנס לבין תהליכי הרישום הקבועים. בכנסים בינלאומיים במיוחד, הממשק חייב להיות נוח ונגיש, וכמובן גם רב לשוני.

הפתרון החביב על חברות הפקת כנסים למינן, שמוצע בתשלום לא גבוהה (כ500 ש"ח) למעוניינים בשירות זה בלבד, הוא ממשק רישום רב לשוני (לפחות אנגלית ועברית, ולרוב גם שפות נוספות) באינטרנט, מגובה על ידי תמיכה אנושית רצופה. חשוב לוודא שהממשק אכן אסטטי ונגיש מכל מחשב ברחבי העולם, טפסי הרישום כוללים את כל הפרטים הרלוונטיים אליכם, קיימת אפשרות יצירת קשר עם המארגנים, וכמו כן (במידת הצורך) קיים ממשק תשלום נוח ומאובטח.



פורום הפקת אירועים
v
תוכן מומלץ
Copyright © 2022 thevent.co.il כל הזכויות שמורות
אתר מפיקי אירועים מציג בפניכם מידע ועסקים מומלצים מתחום הפקת אירועים
מחפשים מפיקי אירועים? נשמח לשוחח
אנחנו עובדים עם מפיקי אירועים מובילים בישראל - השאירו פרטים ונדאג להפנות אליכם את הטובים ביותר

שם מלא:
טלפון:
אימייל:
יישוב:
אנחנו לא נשלח אליך SPAM לאימייל, המספר יעבור לספקים מומלצים בלבד!