thevent.co.il

פורום הפקת אירועים

מנהלי הפורום:
עינת קפלן - מתוקתקות - הפקת אירועים
עינת קפלן - מתוקתקות - הפקת אירועים
אני עינת, היוזמת של מתוקתקות שנים של..
הודעות רלוונטיות מהפורום:
כניסה לפורום

שם מלא:
טלפון:
אימייל:
יישוב:
אנחנו לא נשלח אליך SPAM לאימייל, המספר יעבור לספקים מומלצים בלבד!
לא מצאתם עסקים מתאימים בתחום
הפקת אירועים עסקיים בבת ים ?
השאירו לנו את הפרטים שלכם וננסה להתאים לכם
עסק מומלץ בתחום שיספק לכם את השירות הטוב ביותר.



שאלות ותשובות בתחום הפקת אירועים עסקיים

 הרבה תלוי בתקציב ובסגנון שאתם מחפשים, כמו גם במגבלות הטכניות שהחלטתם עליהן. בכל מה שקשור לאטרקציות לאירועים, השמיים הם הגבול וניתן לקבל כמעט כל מה שניתן לדמיין. אם אתם מתכננים חתונה באולם או גן אירועים, תוכלו לשלב מכונות שהן בעצם דוכני צילום (כאלו המוצבות בדרך כלל במרכזי קניות לשימוש עצמאי), לשימוש האורחים שירצו תמונות משעשעות למזכרת. אירועים..
שלום רב מחיר להשכרת אוהל נע בין 400 ל-600 דולר. כמובן שהדבר תלוי בסוג האוהל, גודלו, ומשך זמן ההשכרה שיהיה במזל
שלום רב, בעיקרון לחברות אין שום בעיה להשכיר אוהלים לימי גשם שכן זו מטרתם. רוב האוהלים עמידים בפני גשם והם משמשים פתרון נהדר לאירוח אירוע בחורף. לגבי ניקיון האוהל, אין שום צורך שתנקה אותו, מאחר והחברה עושה זאת בעצמה אחרי האירוע.
מרבית שירותי הפקת אירועים, במיוחד באירועים פרטיים, נעשים לפי הסכם קבלנות, ולא לפי שכר טירחה לפי שעה. הסיבה לכך היא בעיקר שקשה מאוד לענות על השאלה הזו מראש. בדרך כלל מדובר במשהו כמו 100-150 שעות לפני האירוע, ועבודה מאוד אינטנסיבית בשבוע שלפני היום המיוחל. עם זאת עיכובים, שינויים ובעיות שונות יכולים בקלות להכפיל את המספר הזה. בכל מקרה השאלה שכדאי..
תוכן מומלץ
Copyright © 2024 thevent.co.il כל הזכויות שמורות
אתר מפיקי אירועים מציג בפניכם מידע ועסקים מומלצים מתחום הפקת אירועים
מחפשים מפיק לאירוע עסקי? דברו איתנו עוד היום
אנחנו עובדים עם מפיקי אירועים מובילים בישראל - השאירו פרטים ונדאג להפנות אליכם את הטובים ביותר

שם מלא:
טלפון:
אימייל:
יישוב:
אנחנו לא נשלח אליך SPAM לאימייל, המספר יעבור לספקים מומלצים בלבד!